Skundai

Garantija ir skundai

Nors skundų procentas yra nedidelis, verta žinoti, kad mes suteikiame tokią pačią garantiją kaip ir įprastose parduotuvėse. Visus skundus stengiamės išnagrinėti kuo greičiau, todėl nereikės nerimauti, kad teks laukti ilgiau nei būtina (paprastai viskas išsprendžiama per kelias dienas). 

Garantija pradedama taikyti nuo tos dienos, kai vartotojas gauna gaminį. Gaminiui suteikiama 24 mėnesių garantija , tokia pati kaip ir įprastose parduotuvėse. Pardavėjas atsako už visus gaminio defektus, kurie buvo pirkėjui atsiimant gaminį arba atsirado per garantinį laikotarpį. Ji netaikoma defektams, atsiradusiems dėl neatsargaus naudojimo ar mechaninių pažeidimų. Skundus galima pateikti paštu arba asmeniškai.

 

Pristatymas paštu

Jei įsigytą prekę skundams pareikšti siunčiate paštu ar kita kurjerio paslauga, siuntinį siųskite toliau nurodytu adresu:

OMNIVA LT (sorting center) – Packeta International
SoftCotton.lt   ID 91015620
Aviacijos g. 6 Karmėlava
LT-54462, Kaunas
Lithuania

DĖMESIO! Grąžinimai priimami tik per Omniva LT. Siuntimas per kitą negalimas vežnegalimas dėl procedūrinių priežasčių.

arba 

SOFT COTTON s.r.o.
Frýdecká 770/291
719 00 Ostrava
Čekijos Respublika

Galima siųsti bet kuriuo kurjeriu.

Pakuotėje tūri būti:

  • fiskalinės sąskaitos faktūros kopija
  • Užpildyta skundo forma – atsisiųsti čia.

 

Jei nepageidaujate pareikšti skundo, bet grąžinate gaminį, naudokite grąžinimo formą.

Kai tik prekės bus gaudos, nedelsdami jus informuosime ir atsiųsime el. laišką apie skundo priėmimą. Visus skundus, bendraudami su gamintoju, nagrinėja mūsų darbuotojai.

Motyvaciniame laiške taip pat nurodykite, kaip norėtumėte, kad elgtumėmės, jei skundas būtų priimtaa, t. y. ar norite gauti pakaitinį gaminį, ar susigrąžinti pinigus. Jei prašote grąžinti pinigus, nurodykite banko sąskaitos, į kurią norite gauti sumą, numerį.

Nepamirškite nurodyti visų savo kontaktinių duomenų, įskaitant el. pašto adresą ir telefono numerį, kad galėtume tinkamai ir laiku jus informuoti apie skundo nagrinėjimo eigą.

Jei skundas bus patenkintas, prekės siuntimo atgal mums išlaidos bus grąžintos. Grąžinamo gaminio nebūtina adresuoti konkrečiam darbuotojui. Visus skundus nagrinėjame nedelsiant ir informuojame klientą apie jų nagrinėjimo eigą. Įstatymo nustatytas skundo nagrinėjimo terminas yra 30 dienų.

Jokiu būdu nesiųskite prekių apmokėtu už grynuosius pinigus. Tokių siuntų nepriimsime.